Ineffektiv men glad

Jaha, hur många grejer tror ni jag kunde bocka av från min lista?! Hm..en blev det. Mejlade drakbåtsmannen, alltid nåt. Och jag måste försvara mig med att jag faktiskt storstädade badrummet och dammsög hela lägenheten. Men det roliga är att om jag hade haft med det på min lista hade det aldrig blivit gjort. Saker är inte roliga när det blir måsten. Det är som i skolan, när jag läste omvårdnad var hbm da shit och vice versa. Får försöka lura mig själv imorn.

Och sen har jag fått en helt fantastisk nyhet. Sarah har fått lägenhet! Och inte var som helst, utan i underbara T-fors. I sommar blir vi grannar! Och ingen är gladare än jag, det skulle vara Sarah då isåfall, men jag kommer hack i häl.

Nu ska jag sova, bara för att jag inte har nån tid att gå upp imorn, ni ser..alldeles tvärtom är jag.



Åhh...ja är så glad!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback