Pigg som en mört?

Har precis vaknat och ska bara käka lite frulle innan det bär iväg till Henke för att måla lite lakan.
Kvällen igår gick väl rätt ok, lite sämre organisation än i höstas bara. Det funkar ju för dom som vet vad som ska göras. Dessvärre vet inte alla det (eller bryr sig inte) vilket resulterar i att  dom som vet för göra deras också, Vilket lite blev fallet för oss. Men det är inget att vara bitter för. Idag iaf.
Själva festen verkade bra, massa folk o så. Roligt att se fulla människor in action...Tyvärr är jag lika dålig som vanligt på att känna igen folk. När jag och Pillan satt i dörren frågade en kille om jag hette Lena. Jag svarade inte utan undrade mest varför han fråga. Trots att jag var nykter kommer jag inte ihåg hur det hela sluta, förutom att jag inte fick nån klarhet i vem han var, eller han nån klarhet i om jag hette Lena. Jag måste träna till mig ett bättre ansiktsminne!



två riktiga bonn-läppar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback