sskål och märkliga samtal

Har faktiskt gjort nåt vettigt idag, skulle ju inte kunnat gå på sskål-mötet idag eftersom ja skulle jobba. Men så blev det ju inte, så jag tänkte att ja nog var kry nog att ta mig upp till HU. Så det gjorde jag, saknade socialt umgänge och speciellt SSKål. Mötet gick bra och dom blev glada att se innehållet i mitt andra paket jag fick idag (tror jag iaf).  Inte halsbandet alltså. Jag tycker om SSKål, riktigt mycket! Dom har blivit en rätt viktigt del av mitt liv under det gågna året...
Nu ska ja äta mat och sen slappa vidare. Blev utmattad av mitt lilla äventyr.

Just ja, kollade igenom min telefon idag och hittade ett missat samtal från för några veckor sen. Kollade upp numret på eniro och blev lite förvånad när jag såg vem som hade ringt. Jag undrar vad han kan vilja nånsin? Hm..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback