staaaackars mig

åhhh..ja är så trött så trött. Och så ska ja jobba 12 timmar i natt, helt fantastiskt!
Gårdagen var helt ok. Sittning var ganska bra, inget sådär jättespeciellt, var mycket roligare förra gång. Allt var bättre förr?
Sen begav vi oss till Flamman istället. Märkliga saker hände. Allt blir fan helt skumt ibland.
Usch...fan va trött o seg jag är, och bakis. Ska trycka i mig massa fet mat nu, det brukar lindra min baksmälla.

Kolla på kameran för att se om jag hade några roliga kort sen igår, ser då att Erik gått lös med min kamera och tagit ca 10 bilder på sig själv. Nån som vill köpa idolkort?
Så idag får det bli ett fint kort när Jenny har skrivit mitt namn i märken. Enjoy!






Och ha det så jäkla kul ikväll! Alla som slipper stå i fabrik och montera....Ne ja är inte bitter



Kommentarer
sarah

stackars leeeena, hoppas du överlevde natten gumman!

2008-04-20 @ 10:53:38 | http://sarahm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback