superhjälte

Idag blev jag utnämd till superhjälte och mitt flashiga superhjältenamn blev :The X-plainer! Detta för att jag är så himla bra på att förklara saker. Min sidekick Pelle fick det mindre flashiga namnet The Describer och tillsammans är vi Team Knowledge. Ja jag vet att det är lamt, men det är torsdag och efter 4 arbetsdagar är inte nivån på humorn högre än så.  Fast lite roligt tycker jag faktiskt att det är.
Och bullen var en muffins (va var det jag sa?!) med äpplen och kanel. Nästa vecka kommer det nog bli kanelbulle....

Nu måste jag snabbt hoppa i säng för imorn ska jag upp i ottan för att åka till Valla och se om nån vill köpa biljett till vårt lilla arrangemang.

Puss o gonatt


Just ja Sarah, fick inga kommenterar, inga komplimanger eller tecken på att dom inte kände igen mig. Däremot är det inte lika trevligt att cykla hem mitt i natten trött som en gris iklädd ett par deminbrallor. Jag ska lida mig igenom det hela för din skull!




Kommentarer
Cattis

jag älskar hur du har utvecklat torsdagsbulle-rapporten till att även spekulera i vad det kommer bli för nåt nästa vecka. keep it up! :)

2008-04-18 @ 09:29:13 | http://cattise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback