tråkigare än tråkigast

åh fy vilken hemskt tråkigt kväll jag har haft. Mått för dåligt för att göra nåt produktivt, men för bra för att kunna sova bort tiden.
Har trakasserat folk via facebook, msn, sms, telefonsamtal. u name it. Hade jag haft en fax hade jag säkert knåpat ihop nåt där med, eller en brevduva. Hade nyss ett ganska givande samtal med Sofie, fått lite update i livet så att säga.
Nu ska jag kolla om jag har feber fortfarandet och sen sova. Tråkigt bara att jag inte hittar min vanliga termometer utan bara min amerikanska. Lite jobbigt med farenheit men jag minns att min värdmamma sa "barnen får bara stanna hemma från skolan om dom har över 100f." Det har jag, det måste innebära att jag får stanna hem från jobbet va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback