jahaa...

jag nu är jag sannerligen på väg neråt känner jag. Har tappat sugen för det mesta. Känner igen det här såväl men vet inte vad jag ska göra för att jag ska komma tillbaka snabbare. Försöker lura på vad jag tycker är som allra roligast, men kan inte direkt komma på något. Då blir det att jag jobbar istället. jobb jobb jobb iställer för att tänka. Jag tycker inte synd om mig själv på det sättet att jag vill att folk ska visa hänsyn. Lite förståelse kanske bara (vilket jag oftast får också). Jag försöker verkligen inte vara dramatisk på nåt sätt, men tänker heller inte ursäkta mig för att jag inte är på topp. Såhär är det iaf.
Nåt som jag faktsikt ser fram emot är bulgarien med Sarah och sen Italien med mor min. Tills dess borde humöret ha vänt.

Det här blev nog snurrigt, men det symboliserar väl min tankeverksamhet just nu.
natti



Kommentarer
humor på video

bra blogg!

kolla in våran humorblogg någon gång när du har tid :)

2008-08-05 @ 01:51:24 | http://ingod.blogg.se/
Cattis

Vädret kanske också påverkar?? Ett par resor till solen och lite extra d-vitamin är nog också bra tror jag! Skickar en hänsynsfull kram :)

2008-08-05 @ 09:10:53 | http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback