one more year...

fick ett nytt kontrakt idag. på ett år... Det känns bra, men samtidigt är jag lite oroad att det ska göra mig för bekväm och inte plugga vidare så snart som jag "borde". Aja, nu har jag en trygghet iaf. Ett år till på fabriken alltså....Min kropp börjar sannerligen göra sig påmind. Såg på min lönespec att jag jobbade 218 timmar i juli. Det känns verkligen av i min rygg och i axlarna. Idag har jag varit riktigt riktigt sliten i kroppen.  Bara nu när jag ligger i sängen känns min rygg som en del av min kropp jag skulle kunna avvara för en stund.
I helgen blir det kalas med massa gamla sskålare och andra pateter. Blir förhoppningsvis riktigt kul, är lite rädd bara att jag kommer ligga askalas i en skog innan lunch men jag och karin ska försöka ta det så lugnt som det bara går.
Sova nu, imorn är en fullspäckad dag, fast bara med roligheter. Såååå skönt att inte jobba i helgen.
Gonatt



Kommentarer
Cattis

Grattis till mer jobb! Mmm, men det var nån annan som sa att jag skulle sagt att jag behövde hårsnoddar så kunde hon fixa... Minns ej vem. Vilket datum åker ni utomlands nu då?

2008-08-22 @ 09:32:40 | http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback