god jul igen

Idag är det min tur att fira jul. Morgonen började med att vi fick våra stockings. Jag fick lite cremer, en ljusstake som jag fick välja ut själv igår (spännande va?) och lite smycken.
Sen var det dags för riktiga julklappar då jag fick änu med smycken och cremer, haha, Fick även en klocka, kanoners!
Efter det käkade vi julfrulle och nu väntar jag på Tim och Sarah som är på starbucks och köper kaffe.
Resten av dagen blir nog rätt lugn, allt är stängt idag så det blir nog bara soffhäng med lifetime-filmer hela dan.
Igår hann jag med mina sista-minuten klappar + lite till. På kvällen var jag, Sarah och Jeffrey i Tanglewood park för att kolla in Festival of light. Det är som ett gigantiskt novemberljus (för er i Linköping), fast man åker bil i en park i ca 1 timme. Har varit där alla jular jag varit här och det är alltid lika fint.

 Lunch på Panera bread

 En opiffig Lena

 Fick en välbeöhvlig manikyr, mina händer är mycket glada nu!!

 På väg in till Festival of light

 Jeffrey var trulig och ville sova i baksätet...

 ..och Sarah skickade hellre sms. Roliga barn

 Jag o mina "små" barn

 

 Paketinslagning

 

 Jeffrey med sitt favvogodis, ahlgrens bilar!

 Julklappstudelning



 


Sådärja! God jul!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback