trötter

Efter en eftermiddag med lifetime-filmer åkter jag, Sarah och Tim för att bowla. Jag vann en av två matcher (?), den andra låg jag bara några poänger efter med och den sista vet jag inte vad jag styrde med.
Efter en vild jakt på vin runt halva stan kom vi äntligen hem. Är jättetrött och osocial så det blir nog att jag håller mig upp på mitt rum resten av kvällen. Det blir för mycket av det goda ibland. Får höra minst 20 gånger om dan hur mycket alla älskar mig och att det är det bästa som har hänt på hela året att jag är här. Jag uppskattar det, verkligen, men tillslut vet jag inte riktigt vad jag ska svara. "ok, thats nice", eller "thanks"? Det blir lite panikkänslor blandat med prestationsångest. Det känns som om dom har målat upp en supderduper-bild av mig som jag inte riktigt kan leva upp till just nu. Jag är verkligen inte helt på topp, jag mår rätt ok men den energin jag har räcker inte till att vara rara svenskan en hel dag. Jag vet att dom inte ställer krav på mig att jag ska vara på ett visst sätt, men det blir dock nånstans en liten press bland alla komplimanger.
Nu ska ja kolla en film, sen blir det sova av. Försöker att inte vända på dygnet alltför mycket. Är t.o.m morgonpigg nu!
Later alligator!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback