2007

  • gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
    Började plugga och vet alltså vad jag ska syssla med dom kommande åren...
  • höll du några av dina nyårslöften?
    Nästan säker på att jag inte hade några..
  • blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
    Nee, men en blev gravid!
  • dog någon som stod dig nära?
  • Nix

  • vilka länder besökte du?
    Frankrike och USA, räknas Finlands-kryssning? 
  • är det något du saknade år 2007 som du vill ha år 2008?
    Inspiration och motivation
  • finns det någon period av 2007 som du kommer minnas?
    Nolle-p var sjukt kul, konserter och alla resor. Ett bra år helt enkelt
  • största misstaget?
    Everything happens for a reason så jag får väl bara se hur konsekvenserna blir
  • har du varit sjuk eller skadat dig?
    Inget allvarligt
  • vad spenderade du mest pengar på?
    Mat och resor, o en dator
  • musik som kommer att påminna dig om år 2007?
    Allt som kom 2007 och jag lyssnade på? 
  • var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
    Har väl gått upp och ner som alla år...
  • hur tillbringade du julen?
    I USA med min underbara amerikanska familj
  • blev du kär i år?
    Nope
  • hur många one night stands?
    Pass
  • årets favoritprogram på TV?
    Greys Anatomy, Gossip Girl och bonde söker fru
  • största musikaliska upptäckten? 
    Amy Winehouse 
  • något du önskade dig och fick?
    En semester i USA
  • årets bästa film?
    Enchanted
  • vad gjorde du på din födelsedag 2007?
    Minns inte, hade inflyttningsfest/födelsedagsfest nån vecka efter iaf
  • finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
    Mer motivation och en trevlig karl
  • vem saknade du?
    Alla i USA och mina vänner som jag inte fick träffa så mycket som jag ville
  • en värdefull läxa du lärt dig i år?
    Inte ta så hårt på saker och itne vara så jävla naiv



  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback