Big changes

Hallå där!
Nu äntligen tar jag mig i kragen och skriver här. Och som Sarah så rart påpekade, om tillomed hon har börjat blogga igen så.
Jaaa..Sista tiden i USA var bra, blev sams med Adam och hade trevligt med min familj. Hade stört mycket packning med mig hem som min snälla familj fick betala övervikten för. Tack tack! Saknar redan min familj jättemycket, men får förhoppningsvis se dom i sommar.
Har sedan jag kommit hem i princip bara pluggat och jobbat. Har bestämt mig för att ta studieuppehåll den här terminen. Hann typ bara antyda till en av cheferna på jobbet att jag funderade på det. Direkt på måndan så ringde min chef och erbjöd mig jobb på kvällskiftet. Är ju bra med jobb förstås, men att jobba kväll är ingen direkt hit. Bara att säga hej då så länge till mitt sociala liv. Men men, får ju lite ledigt nu i sommar iaf. Skönt också att Stolen kommer att jobba med mig hela tiden. Har jobbat nu sen förra fredan, med undantag i tisdags och ska också jobba hela den här helgen. Men eftersom jag inte får nåt csn i januari känns det skönt att komma i fatt direkt.
Annars har den inte hänt så mkt, av förklarliga skäl eftesom jag jobbar hela tiden. Nästa vecka börjar nolle-p iaf, så då ska jag bara jobba 2 dar. Känne inte nödvändigtvis att ajg behöver vara med på allt.
Nu ska jag fortsätta tvätta och sen städa klart lägenheten. Ikväll kommer Helena på middag innan jag ska jobba.
Vi hörs ni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback