Grillning och jobb

Gårdagen var riktigt trevlig. Efter solen inte ville visa sig blev jag och Sarah tvingade på en shoppingrunda. Jag höll i slantarna och kom bara hem med lite pocketböcker, en kaffemal och en självuppblåsbar madrass som jag tänkte sova på i Falsterbo.
Sen var det dags för grillning. Björn, Fia och Helena kom också. Vi grillade kyckling och åt potatissallad, sallad och vitlöksbröd till det. Riktigt nice. Dom andra drack vin, men jag höll mig så glatt till min cola.
Sen var det dags för jobb. Rätt många som har semster nu så vi var 6 st som jobbade. Ganska skönt.

Natten gick rätt snabbt och smärfritt. På morgonkvisten blev jag indragen i bilproblem, det sista jag vill efter att ha varit vaken så länge. Kl halv 8 är inte jag ett lyckotroll om man säger så. Men det gick bra tillstlut, klart man hjälper sina vänner.

Har sovit typ tills nu. Kan tyckas vara en evighet, men 7 timmar är väl inget att höja på ögonbrynen åt?

Nu måååååste jag ha kaffe, börjar få riktigt huvudvärk.

 
Fian är finklädd

 
Sarah i sin ärtklänning

 
Sköna Helena

 
Björnen

 
Jag ser ut som om jag får min livs första puss och är överlycklig


Fias rosett måste tydligen inspekteras


Pekar finger med ett krus



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback