ledsen och förvirrad (men ganska glad)

Idag var dagen jag visste skulle komma, men ändå försökte förtränga. Det är semester för torsdagsbullen! Brukar bli så om somrarna av nån konstig anledning. Varför skulle man inte vilja ha bullar på sommaren?
Vi som hade suttit och lurat och funderat på vad det kunde va. Med hjälp av K´s spåkula i mobilen trodde vi att det skulle bli en giffel. Men icke! Köpte mig en torsdags-snickers istället. Och en torsdagspizza. Brukar inte va med när mina kollegor beställer mat (bara på helgerna) men idag orkade jag verkligen inte göra matlåda och frysen min gapade tom.
Så nog med kalorier har jag fått idag iaf.
Nu måste måste måste jag sova. Sarah och jag ska fara till stranden imorn och när det gäller mina vänner får man inte själv välja när man ska gå upp. Ändå så envisas dom med att fråga "men när går du upp då?". Aldrig om jag får bestämma, men det får jag givetvis inte. Idag ringde Fian och väckte mig, "klockan är ju halv 11, då kan du ju inte sova".
Så är det med oförstående vänner som ligger och sussar när jag sliter på fabriken. Men jag gillart! Mina kompisar är bäst.
Sådärja. gonatt på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback