Broschutdelare

Snart jag till kyrkan. Jag ska vara med på T6´ornas examen imorn, som broschutdelare. Så idag ska jag vara med på genrepet, eller vad det nu kallas. Jag hoppas att det inte är så svårt att dela ut broscher, tänk ifall jag delar ut brosher till helt fel personer? Avstod från att vara fanbärare med tanke på mitt låga blodtryck som gör mig svimfärdig bara av att stå helt still i 5 min.
Nåt jag på allvar alltid blir nervös för i såna här sammanhang är att jag ska ramla, få en hostattack eller att klänningen ska fastna i trosorna eller nåt annat tokig. Ska iaf gardera mig med att inte ha altför högklackade skor. Blir nog inga problem när man ser på min skosamling.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback