helga...

jaha då var den här helgen till ändå också. härligt.
Har haft en fin helg. Gick bra att jobba i fredagsnatt, det flöt på och jag var inte ens särskilt trött. Värre var det dan därpå då jag tror jag skulle kunnat sova igenom mig en jordbävning, vaknade inte av varken alarm, telefonen eller dörrklockor. Så kan det gå.
Igår kväll var jag och K på bio, såg Sex and the city. Var riktigt bra, ingenting jag saknade i den. Sen var det drinkdags. Efter vår lite tur på systemet hade vi så vi kunde göra cosmopolitan och comfort zone.
Ner på Harrys för att dansa lite, var knökat med folk så det gick inte så bra. Träffade massa gammalt folk från förr vilket var trevlig.
Idag har jag hängt lite hos mamma och sen kom pappa och satte upp en hylla i köket. Fia kom hem också vilket var fantastiskt bra. Åt lite rabarberpaj.
Tittade på film också, vilket känns som om det var år och dag sen. Såg Juno, helt ok. Måste dock erkänna att jag var sjukt rastlös första kvarten, har inte lugnet som krävs för att kolla på film riktigt. tv däremot går bra, vilket är rätt skumt.
Nu blev det här tråkigt och jag ska sova. natt



Kommentarer
Cattis

Tja. Kul att ni kom hit, saknar er redan faktiskt. Du får klura ut ett fint namn till kissen som vi kan börja använda. Kram!

2008-06-30 @ 13:24:55 | http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback