shopping...

fanns ingen dator ledig igar sa jag kunde inte skriva nat.
inte sarskilt mycket hande bortsett fran shopping. var i brooklyn igen och gick pa marshalls, hittade inte sa mycket...
passade aven pa att ga pa rean pa victorias secret dar, kopte bara lite grejer till sarah..
in till stan och centralpark. hittade antligen pannkaksaffaren som lag vi colombus circle, laaaangt darifran vart mamma guidade oss. vi var i himlen en stund, men jag kopte bara chocolate chip pancakes. spanade aven runt lite i central park.
vandrade downtown langs med fifth ave. malet var pier1, men det var galet langt sa vi tog tunnelbanan nagra gator.
hittade till pier1 som ar min favvoaffar forutom alla schampoaffarer. var ratt uroplockat tyvarr, men nagra ljus fick jag med mig hem.
kakade pa taco bell och tag t-banan hem.
packade upp och vilade lite innan vi promenerade ivag till min bror, tog bara 20 min och kvarteren kandes ratt trygga.
hamta lite klader och snacka lite skit. ska lamna vara grejer dar pa lordag nar vi blir utkastade harifran pa lordag och passa pa att ta en lunch. roliga att traffa honom, har ju inte gjort den pa over ett halvar.
nu ska jag upp och fixa till haret innan det blir for trolliknande.
idag ska vi till ikea, wihooo
bilder kommer ikvall om det finns dator ledig
puss pa er alla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback