betalt för att slappa

Nu sitter jag här i soffan och slöar som bäst, med fullt betalt! Vi fick gå hem tidigare idag eftersom vi ska jobba övertid imorn. Så kan de gå.
Imorn fyller jag visst år, känns inte kul alls. Blir alltid lite deppig just på min födelsedag. Vet itne riktigt varför..men nu ska jag jobba 12 timmar, ingen tid för depp då inte.
O när jag kommer hem står Sarah i mitt kök med förklädet på och vinglaset i handen och lagar paj. Som den husmor hon här. Renarna har hon förmodligen parkerat i cykelförrådet...Ska bli underbart att träffa henne igen...sen kommer mamma o Zandra på middag. Har inte träffat mamma sen innan hon åkte till usa så det är sannerligen på tiden.
Bäst att sova nu, blir nog inte helt ok att komma upp imorn i gryningen.


217403-104

Här dricker jag och Karin blåbärsoppa spetsat med fulvin. Studentlivet är allt bra härligt....



Ps. torsdagsbullen var en mazarin med nån röd sylt i.....



Kommentarer
karin

det smakade verkligen djävul först. sen så gick det ner ganska fint. men vi kanske kan ha det här kortet som tackkort för all uppvaktning vi fick på vår förlovningsdag?

2008-03-20 @ 23:42:20
sarah

japp renarna kommer stå med en sudd hö vid cykelstället hela helgen!

2008-03-21 @ 12:26:18 | http://sarahm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback