Sarah, min Sarah

Nu har Sarah tagit sina renar och farit hem till polcirkeln igen. Och ingen är ledsnare än jag, Sarah-helgerna går alltid alldeles för snabbt...Men galet kul har vi haft!
I fredags åt vi middag med mamma och Zandra. Drack massa vin och sjöng singstar också.
på lördan blev det shopping innan pappsen kom med tårta.
På kvällen kom Helena ocj Björnen. Då blev det mer vin o singstar. Sen kom även Karolina o Sara och vi drog in till Harrys. Är ju itne ute i svängen så mkt i själva city, det blir ju mest studentgalej för mig. Men jag träffade några studentvänner det första jag gjorde så då kände jag mig som hemma. Bara ovvarna som saknades...Hade iallafall en jätterolig kväll!
I söndags glodde vi på film och sen tvinga ja med stackars Sarah att måla akuten-lakan. Vad gör hon inte för SSKål?
På kvällen var vi o såg Rambo. hade inga större förväntningar, men hade fått gratisbiljetter av mamma som lika gärna kunde utnyttjas. Vi blev chockade, filmen var riktigt bra!! Och den berörde verkligen, tror inte jag har insett riktigt hur världen verkligen ser ut...
Men nu har ho åkt hem iaf. Och jag fick åka o jobba, härligt härligt. Har käkat middag med Malin nu och tittat lite på spongebob.
Och det här blev ett osammanhängande inlägg, men jag är en osammanhängande person. jag tror bestämt att det beror på min höga ålder

Tack alla som gjort min födelesdagshelg så bra, ni är underbara!!


  Åh vilken härlig helg!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback