Cry Wolf

Det blev en fin start efter min "långledighet" som dom så glatt utryckte det på jobbet. Dom missade nog mitt lilla monteringsmaraton i helgen.
Blev lite tokig i huvudet dock (ja var annars?) för han jag stod och monterade med skrek "AAAJ" alternativt "DOOH" varje gång han slog ihop sin kylare. Och varje gång frågade jag såklart om han slog sig. Efter ca 8 timmar började jag förstå att han aldrig slog sig utan bara försökte vara rolig. Trots att jag kommit till insikt med detta fortsatte jag att fråga, det kunde ju faktiskt vara på riktigt nångång. Men imorn ska gudarna veta att jag inte kommer att bry mig ett dugg. Slår han sig får han så glatt stå där med bruten tumme. IN YOUR FACE!

Usch..kom precis på att min säng är alldels äcklig efter mitt snuskhår häromdan. Känns som ett sandslott. Får blir att sova på soffan i natt, sov på en igår så det får väl duga i dag med. Orkar verkligen inte byta sängkläder nu, det är en hel jäkla process ska jag säga. Allt måste bytas för det ska matcha. Matchar det inte så mår jag dåligt..., på riktigt dåligt alltså. Jag försöker lura mig själv ibland, men det funkar aldrig. klassas det som tvångstanke?

Jahopp..det blir jag, soffan och gossip girl nu då. fett nice



Kommentarer
matilda

yes i like it.
ne det gjorde faktiskt inte så himlarns ont. det är klart att det inte var smärtfritt, men jag hade förväntat mig att det skulle göra sjukt mycket ondare. :)
allt bra med dig?

2008-05-22 @ 22:57:43 | http://meineflikk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback