söndagsvin

Kvällen igår slutade sisådär. Hade kul till en början, men sen träffade jag den person jag helst av allt i världen ville slippa se. Det kändes bara skit, så jag valde att gå hem. Hatar att folk kan en sån effekt på mig.´

Idag har vi haft det gött. Började med en rejäl garderobsrensning med Sarah som smakråd. Det som var för fint för att slängas men inte kändes helt rätt på mig hamnade så glatt i hennes resväska. Det blev lite utrymme i garderoben, det behövdes verkligen. Nu finns det plats för nya kläder som ska införskaffas i New York.
Sen var jag och Sarah och fikade hos mormor med min släkt. Firade lite morsdag och mormor som fyller år imorn. Hon var ganska pigg, men hade lite svårt med svenskan. Känns som om det blir mer o mer tyska med tiden. Det är himla märkligt det där.
Efter det åkte jag, Sarah och Fia till ikea. Inhandlade ett soffbord + lite annat smått o gott. Sen blev det storhandling på ica maxi. Till kvällsmat blev det tacos. Sen kom Björn förbi en sväng. Jag var social nog att somna, men nu är jag rätt pigg igen. Jag och Sarah firar helgslutet med ett glas vin.
Sarah har fått en lägenhet (igen, haha), blir granne med Fia. Så snart är vi samlade hela ligan. Känns helt underbart att ha alla mina bästa kompisar samlade.
Nu ska jag försöka lära mig Photo Shop, vi får la se hur det går



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback