Ensam-Sven

Jag kan inte sova..känner mig konstig i huvudet. Plus att jag alltid är en zombie på jobbet och blir tokpigg när jag kommer hem. Ne, tokpigg är att ta i. Men inte lika zombie-like.
Sven är lite ledsen, Grållen flyttade hem till sin mamma idag. Sarah alltså. Fast jag vet inte om han är så himla ledsen egentligen. Han är väldigt efterhängsen, men han går inte runt och skriker som jag hade trott han skulle göra. Fast i min och Sarahs fantasi skulle han sitta hela kvällen och spela gitarr och sjunga sorgliga låtar, tråkigt att jag inte äger nåt intsrument. Imorn flyttar iaf Dolce Banana hit, hoppas hoppas hoppas att det funkar bra. Vill inte ha ensamkatt, får så dåligt samvete när jag är borta då.
Jahaa..now what? Californication var igår och GG kommer först imorn. Hmmm....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback