katt-ilska

Idag går mina katter mig rejält på nerverna. Hur dom kan smutsa ner så mycket som dom gör förstår jag inte...Eftersom jag dessutom har lite halvstopp i badkaret passar dom på att gå på lådan, hoppa ner i duschen och tvätta tassarna vilket gör att det blir mer grus i badkaret = mer stop. Sen spatserar dom runt överallt med sina våta, sandiga tassar. Och jag menar verkligen överallt, hittar tassavtryck på varje yta i mitt hem. Och nu då, när jag försöker städa, då ska dom vara i nån form utav symbios med moppen och återigen sprida ut smutsen. Så nu har jag stängt in mig med dom i sovrummet så att golvet ska få torka. Men nej, då passar det helt plötsligt inte att umgås med mig utan dom sitter här inne och skriker. Mysigt. Annars följer dom varje steg jag tar, badar jag så sitter dom på badkarskanten, diskar jag så sitter iaf Grållen i andra diskhon, håller jag på med datorn ligger alltid nån av dom halvt över tangentbordet. Men finns det våta golv så duger jag helt plötsligt inte...


Fast dom är ju himla söta...






Kommentarer
Cattis

Söta och stora, hörredu. Vi måste komma och hälsa på er snart.

2008-11-07 @ 22:44:52 | http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback