skomt

Det var en konstig kväll igår minsann. Middagen var lugn och fin, förutom Cattis som valde att vara galningen och skrämma vår servitör. Fast det var ju kul.
Utgången därefter som jag och Sarah gav oss på var riktigt skum. På det stora hela hade vi nog kul ändå, fast på ett märkligt sätt. Dagen i dag har varit en riktig bakisdag. Jag har varit gnällig och jävlig, stackars Sarah som fått stå ut med mig hela dan. Fast det gick nog ingen nöd på henne hoppas jag.
Nu väntar jag på en trevlig man som ska komma och underhålla mig. Blir trevligt det.



Kommentarer
Cattis

Ja men jag åkte ju vid kl.00.30, det tar en halvtimme att åka + att jag tankade bilen också. Det kanske tog 20 min att åka iofs för det var inga andra bilar ute...

2008-11-16 @ 20:42:16 | http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback