höst

Andra oktober idag då. Eller tredje blev det väl för nån timme sen. Höst i vilket fall som helst.
Känns ganska ok faktiskt. Inget behov att färga håret mörkt som jag alltid annars får på höstkanten.
Kanske beror det "okejiga" i att jag fått mitt sommarlov nu. Bulgarien och Rom. En månad exakt nu sen vi kom hem från Bulgarien, längtar verkligen tillbaka och saknar han som var så söt där. Rom var skönt att få lite kvalitetstid med mamma...
Men men, nu är det blickar framåt som gäller.
Närmast på agendan står en tripp med Fia upp till storebror för hans inflyttningskalas. Längre fram får det bli en resa till USA och min familj som jag saknar så mycket.
Va snurrigt det blev. Det är torsdag, då är jag snurrig. Men nu HELG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback