not so arbetslös anymore...

Då var jag en arbetarkvinna, igen (?). Det hade blivit knas med mitt kontrakt så nu har jag tydligen till februari iaf, vilket passar bra även om jag börjar plugga. Är så jäkla glad, känns som en stor sten (eller två tyngder) lyfts från mina axlar.
Fick en ordentlig ursäkt på jobbet, vilket kändes att det var på sin plats även om jag inte surat ihop för det här.
Skönt är det iaf!
Nu ska ja ska jag ner på stan med Karolina och spendera pengar som inte behöver snålas med just nu.
Sen blir det matshopping med mamma...kanske är pank när jag kommer hem idag ändå.
Glad glad glad!!



Kommentarer
Plesident Kahlua

JA! Nu slipper Kahlua äta lunch ensam!!

2008-10-28 @ 01:39:15 | http://kallelona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback