påtvingat mys

Med katterna på magen och datorn i knät kommer jag inte så långt från min soffa. Snor en lista från Anna, mer för min egen underhållnings skull än för er.

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga



1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
vet inte, vad funderade du på?
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
vi är nere på dansgolvet.
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Hej tjejen! (vilken empati jag har va?)
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Har du bestämt dig angående helgen?
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
hej igen raring!
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
sämst på att planera tid.
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
åh vilken silly man. (haha)
8. Vad vill du höra mest av allt?
Välkommen till Bulgarien. (jo men det vore inte helt fel...)
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Ska du med på Coldplay? (en belöning kanske?)
10. Din romantiska replik?
Jag har nu två nolle-kort i min ägo.
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Peter, hur blir det på fre? (charlotta som kallar mig så, tror hon syftar på Peter Jöback)


kanske inte blev så kul...hm..undrar hur länge ja måste ligga här och mysa. Räcker 10 min till?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback