sjuk

usch..idag mår jag faktiskt sämre än vad jag gjorde igår. Känner mig helt febrig och täppt i huvudet.
Blev lite mer aktivitet på schemat än jag hade önskat. Var med mamma hos mormor imorse. Stackarn mådde inte bra, men det var inte så extremt dåligt som jag hade förväntat mig. Men gud vad ont det gör att se henne såhär. Min älskade mormor som skrev Lena och Anders med bläck på bananer så vi skulle veta vems som var vem. Min älskade fina mormor, hon förtjänar så mycket bättre än det här.
När jag kom hem ringde min frisör och undrade var jag var. Hade visst missat min klipptid med en vecka. Stressade bort dit och blev fin i håret. Tur att jag har en så snäll frisör med överseende för min virrighet.
Sen har jag mest legat däckat på soffan med katterna ständigt vid min sida.
Nu ska jag sova, är helt slut.
gonatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback