spontanshopping

Planen för dagen var att komma upp i tid, möta upp K för en promenad till vansito för att sedan käka lurre på subways. Vaknade halv 1, K var inte mycket bättre hon. Vi möttes iaf halv 2 och gick för att hämta ut skor. Fanns inte så stort utbud på öppna arbetsskor. Vill inte ha knytskor, blir varm om fossingarna så det räcker ändå. Hittade iaf ett par som ser ut som barnskor, färgglada med reflexer. Gick bort till jobbet med dom och sen in till stan igen.
På vägen mot lunchen gjorde vi några affär-stop. Resulterade i en jacka till Karolina och ett par stövlar till mig. Har verkligen varit på jakt efter ett par bra höst/vinterskor som inte är gympadojor. Dom jag hittade nu var jättesköna och ordentligt fodrade. Tror tillochmed dom är för varma nu. Efter lunchen fortsatte vi med lite vandrande i affärer, köpte en tröja på mq. Har så dåligt med tröjor menar jag.Kom hem halv 6. Dagen blev inte som planerad med andra ord. Det är tur att jag inte är nere på stan så ofta, skulle vara konstant pank isåfall.
Snart ska ja iväg till Charlotta på middag, ska bli kul att se hennes nya lägenhet.



Katten på bilden ingår inte i dagens köp...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback