min stackars hockeytumme

Idag har jag istället för att plugga, suttit och spelat hockey på ps3. Kände att jag började bli ganska bra och tänkte att med bara lite till träning så ska Mattias få storstryk (han har redan fått lite stryk).
Tråkigt att min arbetsplats är så farlig och satte stop för min hockeykarriär. Skulle pressa kartonger och tänkte vara smidig och använda kniv.
Vi skojade lite, min kollega och jag, att han skulle hållas ansvarig om jag skar av mina armar. Och jag hann knappt mer än ta upp kartongen innan halva min tumme flög av. Lite överdrivet, men det har faktiskt blödit i några timmar. Trots att jag har tre plåster på. Det blev inga mer kartonger pressade av mig sen.
Nu är jag invalid och sur, får väl får plugga eller nåt nu...



Kommentarer
Anonym

så du ska ¨hålla på..men snart kommer ja o då dricker vi vin o sprit o löser världsproblem

2009-04-27 @ 21:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback