nya tag?

Jaha, då upplever jag min i princip första kväll som kvällsledig människa på ett år. Iallafall när det gäller veckodagar då jag är i Sverige. En rätt underlig känsla, men inte så stressande som jag hade trott. Har på allvar tror att jag skulle få panik över att vara ledig så mycket (hm..en dag än så länge...)
Var i skolan några timmar, sen hade jag tänkt gå till gymmet och springa lite. Efter min lilla måltid somnade jag dock. Nu är jag vaken, men inget sug på att motionera.
Måste sätta mig och plugga ordentligt i veckan, snart är det tentadags. Önskar vi gick i skolan lite oftare, men självdisciplin är inte den bästa i världen.
Annars är det bra, känns på ett sätt skönt att vara kvitt fabriken. Hade avslutningsfika i torsdag, var mysigt och vi som slutade fick lite bubbel-alkohol av en som ska jobba kvar. Mycket trevligt, jag och Kahlua avlägsnade oss dock innan det blev för sentimentalt. Det blir nog lite märkligt nu bara att inte träffa alla de tokiga fabriks-kollegor man är van att se varje dag. Men så är livet, bara att gå vidare.
Nu ska jag tillägna resten av kvällen åt min soffa.



Tack Fian för en fin helg!



Kommentarer
sarah

hörru ska vi tag i att göra om din blogg lite??

2009-02-08 @ 13:32:14 | http://powertrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback