skimnings-holabalo

Igår fick jag ett märkligt samtal, eller sms rättare sagt (vågar inte svara på märkliga nummer) från min bank. Det stod att jag skulle ringa ang. några transaktioner på mitt konto. Gjorde så och damen som svarade undrade om jag var i Japan, vilket jag såklart inte är. Tydligen hade någon försökt ta ut 15000kr på mitt kort, turligt nog fanns inte så mycket slantar och mitt kort spärrades i stället. Så nu är jag kortlös för några dar, så kan det gå.

Idag har jag börjat fixa allt annat som gått fel på sistone. Fick ut min bil till pappas kompis, den började koka förra veckan och troligen är topplockspackningen pajat. Och den är visst belägen under allt annat i motorn, så det kommer nog ta en stund att komma dit (och få allt på plats igen..)
Har även slipat och målat lite lister i köket, nya golvet kommer på plats imorn. Pappsen och Mattias fixar det när jag jobbar imorn, lyxigt!

Så snart kanske allt är tillbaka till normalt igen. Fast det viktigaste har jag ju kvar; famijen, kärleken och underbara vänner.

Just ja..har köpt en ny bilstereo har fixats också, så såfort min bil bil behagar att fungera igen så blir det fullt ös medvetslös.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback