en helt vanlig j*vla onsdag...

Usch va tråkigt det är med sommarlov. Iaf när det varken finns jobb eller pengar (logiskt ekvation dock).
Gick upp kl 7 imorse för att tvätta, vilket inte tog alltför lång tid. Är vi väldigt rena eller byter vi aldrig kläder? Eller tvättar jag helt enkelt för ofta.
Sen har jag bakat lite också, ciabattabröd blev det. Hurtigt värre! Kanske kunde städa också, men är inte så sugen på det just idag. Har ju några till lediga dagar så det blir rent sinom tid.
Pappa är på väg hit för att kika på köksgolvet. När vi åkte förra torsdagen stod visst frysdörren lite på glänt, vilket resulterade i lite vatten på golvet, inte så bra för mitt parkettgolv som blev rätt buckligt. Så nu ska far min se om det går att rädda.

Så fort Mattias kommer hem ska vi iväg och bada. Denna gången ska vi verkligen bada också. Igår packade jag ner allt vi skulle ha med, antog att han kunde ta reda på sina egna badbrallor. Tydligen inte, och jag ville inte bada själv. Ligga där och plaska för mig själv kändes inte så spännande.

Hoppas alla har det bra och njuter av sommarvärmen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback