äntligen helg

Dagen so far har bestått av ett pedagogikseminarie. Eller vet inte ens om det kan kallas för det, på ssk hade alla tyckt det var ett skämt och ingen hade blivit godkänd. Men på filfak kanske det ska vara lite annorlunda, tydligen...
Snart ska jag på en promenad med fröken Kahlua, orkar inte med att springa idag.
Sen ska jag avsluta kvällen med bio, "män som hatar kvinnor". Har verkligen sett fram emot den filmen så jag hoppas att mina förväntningar inte är för höga. Blir nog mysigt och trevligt i vilket fall!
En powernap innan Karro kommer kanske?



Kommentarer
sarah

jag har fixat ett annat ps nu...håller på med en ny header till din blogg!!

2009-03-11 @ 19:27:35 | http://powertrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback