härlig dag

Igår var en bra dag, hann med både ett besök hos Cattis och barnen. Äntligen fick dom sina kläder jag köpt i USA, inte en dag för tidigt kan tyckas eftersom det var 2,5 månaders sen jag kom hem. Var roligt att träffa Cattis och hon utfodrade mig riktigt ordenligt. Jag fick Sarahs leftovers (som Gynning skulle ha sagt) i form utav cheesecake.
Sen fikade jag med Anna en snabbis vilket var år och dag sen och med andra ord väldigt välbehövligt.
Resten av kvällen umgicks jag med min käresta, lugn och skön kväll med film som vanligt.
Nu ska jag göra mig fin och åka till skolan och ha seminarium. Ikväll kommer Fian, wihooo! Klippa mig ska jag hinna med också....

  
 A E var en liten muntergök

 
Fikadags!

 
Här hajfajvar vi friskt

 
B i nya tröjan han fick av mig, passade perfekt!



Kommentarer
sarah

va fiina dom vart barnen, hade jag vetat att du skulle få resterna hade jag ätit upp allt, trodde det var till solla....

2009-03-20 @ 15:48:46 | http://powertrip.blogg.se/
Cattis

B har haft tröjan på sig idag med, han är jätteglad för den!

2009-03-20 @ 16:20:09 | http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback