ibland är jag grym

Fick mit tentaresultat idag och jag lyckades faktiskt få ett härligt vg. Mycket oväntat eftersom jag inte ens visste om jag klarat den, men fan va glad jag är!
Är jättetrött idag, har sovit alldeles för länge vilket gör att jag blir lite sur och trulig. Har varit rätt mycket den här veckan; hämta mamma på flygplatsen, middag hos mamsen, middag hos Mattias mamma och lite så. Har varit trevligt såklart, men jag har vant mig vid att sitta hemma och dega om kvällarna. Ikväll blir det iaf jobb och sen lite Malin-mys.
Först måste jag väl äta, är så hungrig att jag mår illa, inge bra...
He på er så länge



Kommentarer
Cattis

Hej gumman!! GRATTIS till vg, bra jobbat!

2009-03-27 @ 17:47:04 | http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback