stel som en pinne

Efter ett långt långt uppehåll ska jag nu försöka komma igång med träningen. Det börjades i onsdags med bodypump och igår med ett box-pass. Och fy heelvete vad ont jag har i kroppen. Kommer knappt upp ur i sängen eller klä på mig.
Ska jobba idag så jag hoppas att jag får stå nånstans där jag inte behöver röra mig, låter dock inte så troligt på mitt jobb.

Ikväll ska vi på bio, 2012 har premiär och den ville min karl så gärna se. Fair enough då jag oftast får bestämma alla andra filmer vi ser. Hoppas den är bra, lär ju va en del balla effekter om inte annat.
Nä nu ska jag rulla mig ur soffan och stappla ner till tvättstugan igen. Värken är bara att uthärda, nu tusan ska jag bli fit.

Ha en fin helg gött folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback