trött

Ojojoj vad trötter jag är. Har sovit riktigt dåligt i natt, först och främst fick jag inte plats. Sven låg utbredd på en halvan av sängen så jag och Mattias fick dela på den andra halvan. Har inte riktigt mage att flytta på honom när han sover så gott, han blir så förolämpad (Sven alltså, Mattias går inte att rubba). Sen får jag jättesvårt att andas ibland när jag ska sova, känns som luftröret blir som ett litet sugrör. Konstigt det där för på dagarna andas jag hur bra som helst.

Är nog också rätt trött för att jag inte riktigt gör något om dagarna, lite halvdagar hit och dit i skolan, lite jobb här och där och lite allmänt pluggande som ska göras. Vill ha ordentliga rutiner, vill aktiveras 8 till 5 så jag kan vara ordentligt ledig på kvällarna utan att känna dåligt samvete för att jag inte pluggat tillräckligt. Men jag ska nog inte oroa mig, den tiden kommer den med och då kommer jag längta tillbaka till dessa slappa dagar.

Idag står iallafall en promenad till skolan på schemat, har tentautlämning sen blir det lite grupparbete medans vi ändå är där. I eftermiddag blir den en fika med Karro, var så länge sen att jag knappt minns när vi sågs sist. Det var på tiden med andra ord.
Men nu, lite frulle och kanske ett avsnitt av "how i met your mother".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback