gamla gubbar

åhhh vad trött jag är på min hemtenta just nu. Har suttit och skrivit om gamla gubbar och deras teorier sen igår morse. Boken vi har är skriven på stenåldern, åtminstone känns det så på språket. Det är inte lätt att formulera till "mitt" språk när jag inte ens förstår vad det står.
Imorn förmiddag måste jag vara klar. Har till lunch på mig egentligen men jag ska till sjukgymnasten vid 10.  Har ont i axeln/skulderbladet som gör att hela armen känns bortdomnad. Tänkte att det var bäst att kolla upp det innan vi reser. Säkert ingen fara, men tråkigt att behöva oroa sig om det blir värre när vi är i Bulgarien.
Jaha, åter till mina gamla gubbar!




En av gubbarna. Ja jag är helt övertygad om att detta är en verklig bild. Han verkar lite spexig den där Marx.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback