tenta-väntan

Sitter här och väntar på min hemtenta som kommer läggas upp nånstans här på internet om cirkus 25 min. Därefter har jag två härliga dagar på mig att skriva den. Belöningen efter blir en lite tripp till Bulgarien på fredag.

Under tiden här sitter jag och tittar efter skriverier från "ensam mamma söker.." igår. Tyckte det var rätt underhållande, framförallt hon blonda tjejen. Ibland kan det verkligen bli pinsamt att se på tv. Reagerade lite på att hennes 17-årige son inte ville att hon skulle välja han som var 25 år, nä då väljer hon både honom och 22-åringen. Jag skulle inte vilja att min mamma dejtade nån som var 30 år, det är yngre än Mattias tillochmed. Nånstans får man kanske dra gränsen, iaf om man har lite äldre barn. Men kärleken har väl ingen ålder som det så fint heter.
Dags att börja leta tenta (den ska nog finnas på ett bra ställe, typ studentportalen. Tror inte den är utslängs huxflux på nätet).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback