tvättchef?

Fick precis ett suspekt samtal där någon sökte den som var chefen för tvätten i hushållet. Jag svarade att tvättchefen inte var hemma. Vad menar jag med? Att Mattias skulle vara tvättchef? Det var ju en spännande titel isåfall.
Nej nu ska den vanliga simpla tvättarbetaren ner till tvättstugan och slava, inte är det ett chefsjobb iallafall.

Förövrigt är tentan klar och förhoppningsvis inlämnad (Anna var snäll och skulle åka med tentorna till skolan) och sjukgymnasten avklarad. Han hittade inget direkt fel, så då kan jag iallafall åka på semester utan rädsla att armen ska börja ruttna och ramla av. Det är något som jag verkligen inte vill ska hända på min lediga vecka. Eller nånsin egentligen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback