Sommarlov!

Åhhh...äntligen! Efter opponeringen igår (som gick strålande!) och lite kompletteringar idag så har jag nu äntligen äntligen sommarlov. Det ska firas ikväll med gruppen, det blir mat och så lite party. Får se om Mattias vill följa med och äta eller om han ska få gå hungrig.
Annars har fokus i veckan varit på b-uppsatsen, som vanligt då. Jag och Mattias har invägt uteservingarna på Stora torget och jag har sett Sex and the city 2 med Suzanne och hennes polare. Hade inga större förväntningar så jag blev glatt överaskad, skrattade så jag fick kramp i min stackars mage. Annars har inte min mage fått så mycket träning, har faktiskt inte hunnit mer än 2 dagar den här veckan och mer lär det inte bli.
Förra veckan sprang vi Blodomloppet, jag och Maria. Det var faktiskt roligt även fast inte tiden var så bra. Efteråt blev det picnic i regnet.

Nepp nu är det dag att börja piffa mig inför kvällen. Det var länge sen, kommer jag ens ihåg hur man piffar.



Hej då på er, Hej då Sarah! (The pact is on!)



Mamma på blodis...hon promenera den latisen!


Maria och jag med våra välförtjänta medaljer. (obs! detta är ej picnicen!)


Njuter av en öl på Mörners


Jag ser sur ut, har inget minne att jag var det. Men så var det säkert, jag brukar va sur...


Dragana blev lurad av reklamen och köpte popcorn för att det var SATC 2 bild på.


Här prövar vi funktionerna på vår kamera. Den ska ta kort när den ser två ansikten men det tog lite tid. Vi fick sitta och le ett bra jäkla tag. Därför ser det hela en "aningen" tillgjort ut.




Kommentarer
smultronpajen

och nu vet jag vad du har gjort, känns skönt! men vi kanske kan träffas på tisdag ändå? eller tycker du det blir för tjatit kanske??

2010-06-04 @ 08:13:38 | http://powertrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback