Klipp bara!

I dag var jag en modig Lena. Jag stövla in hos frisören, slog upp en bok (sån där med frisyrer), såg en lugg och bad min frisör att ge mig en sån. Å vad hon klippte, hon klippte och klippte så jag på allvar trodde jag skulle bli flint. Sen föna hon och fixa, och sen....så bad jag henne att klippa mer! Klipp bara, sa jag! Hon undrade nog vad som var fel på mig, i vanliga fall börjar jag nästan gråta så fort hon toppar mig men nu rörde jag inte en min. Förutom när jag sa : klipp mer!
Ni kanske inte är imponerade, litet steg for mankind (obetydligt?) men HUGE for Lena!




Mattias säger att jag ser ut som en Tyrranosauros (?) med mina armar, jag är inte sen att hålla med men ni får iallafall se frissen...


Ville inte va ensam på kort, Sven undrar vad det är för snaggad brutta som håller honom. "Var är matte?" undrar han...




Kommentarer
Anonym

Fint! Och vad modig du är! Jag har också klippt mig, jag skulle gärna kapat av allt. MEN! Min kära man vill ju att jag ska ha "långt hår, som när vi träffades" så jag är snäll och sparar lite. Klippte bara 2 dm nu :) Stor kram!

2010-03-26 @ 21:51:55
Tha Redhead

Jättefint Lena!! Du passar i det!! kram Anna

2010-03-27 @ 12:38:18 | http://scandalgirl83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback