skriver och skriver

Går inge vidare här med mitt lilla paper. Är otroligt ofokuserad, skriver några meningar, gör nåt annat, skriver några meningar till... I den här takten blir jag klar om en vecka.
Är så jäkla svårt när jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om, mycket luddigare instruktioner än förra veckan. Aja, det är bara att köra på...kompletteringar finns ju inte för intet liksom.
Ska iväg och boxas med Kahlua ikväll, blir skönt att röra på mig efter en dag framför datorn. Inte vilken dator som helst ska nämnas.  Förra helgen fick Mattias ett ryck och bestämde att en ny dator var vad vi skulle ha. Ny skärm skrek jag då eftersom den vi hade innan var från medeltiden och stor som halva skrivbordet. Så nu har vi både en bra och snabb dator och en stifull skärm. Härliga tider!
Hoppas ni har en mer stimulerande dag än jag!



Kul att nån har det göttigt när matte pluggar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback