helg

En lite föreläsning i eftermiddag sen är det dags för helg.
 Ikväll ska jag hänga med mina fina kompisar och imorn drar vi till dalarna. Ska träffa släkten och minnas mormor, som en begravning fast utan det stela. Det blir nog bra fast jag är väldigt ledsen att min karl inte följer med, det krockar med hans systers födelsedag och han anser att jag klarar mig utan honom. Klart jag klarar mig, jag skulle nog klara det mesta utan någon, förutom bära tunga möbler eller spela pingis kanske. Våra åsikter går väl isär helt enkelt i vilka situationer man vill ha stöd osv.
Well well...först och främst ska jag fokusera på kvällen och se till att den blir kanon. Har såna kompis-cravings! Framförallt efter mina fina underbara vänner!



Kommentarer
Cattis

Hoppas det går bra på er minnesstund och att ni delar många fina minnen. Tack för igår, det var toppen. Tänker på dig! Kram

2010-09-04 @ 20:38:44 | http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback