sommaren var kort

Då var sommaren slut för i år, temperaturen och dagens datum ser jag som ett tecken på att hösten är här.
Min sommar har varit väldigt händelserik, både positivt och negativt.
Jag har för första gången sen jag började jobba som 16-åring haft en sammanhängande ledighet på 4 veckor. Var lite överväldigande i början eftersom jag inte är så duktig på att vara ledig eller varva ner, men jag vande mig och tyckte det var riktigt gött.
Jag har tillbringat en vecka i Turkiet, läst en sommarkurs, haft besök från USA, hängt i sommarstugan, varit i Riga, jobbat, hängt med kompisar och avslutat sommarlovet på Åland.
Min finaste mormor har somnat in efter en lång, jobbig tid av sjukdom, även om det var mer eller mindre väntat blev inte chocken eller sorgen mindre. Tänker på henne varje dag och saknar henne hur mycket som helst.
Jag kom tillslut in på mitt första val i Psykologi 3 här i Linköping vilket betyder att jag får skriva min c-uppsats i höst och förhoppningsvis ta min examen runt jul. Läser en massa andra kurser också så det lär bli fullt upp. Mycket jag vill lära mig på kort tid!
Det var en sammanfattning av den gångna sommaren, här kommer en bildkavalkad:

    

    

    

  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback