Helgen

Efter en dramatisk start på helgen, blev resten väldigt lugnt och trevligt.
Igår mötte vi upp Sarah, Milton och morbror Johan på visualiseringscenter i Norrköping. Min nördiga pojkvän hade skoj med alla teknikprylar och även jag tyckte att det var ganska spännande. När det kom till 3d-bion valde jag och Sarah att fika istället. Milton valde att roa oss och alla andra restauranggäster med glädjevrål a´la Ronja Rövardotter.
Efter bion (och vår fika) passade det bra med en göttig lunch. Sen åkte vi hemmåt igen.

På kvällen var på inflyttningsfest hos mammas granne. Det bjöds på trevligt sällskap och helt galet mycket god mat.

I natt invigde jag min nya gravidkudde, en lång kudde med sacco-säck kulor i. Sov helt underbart, länge sen jag sov så bra. Äntligen nånstans att slänga upp både mage och ben. Även Mattias var nöjd då han slapp vakna av mitt sprattlande.

Idag ska vi storstäda, sen blir det nog filmdag resten av dagen. Bäst att ladda upp inför en ny arbetsvecka.




¨











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback