Den långa vandringen

Ojojoj vad jag har gått idag! Jag och mamma tog en riktig långpromenad till Ekholmen. Växte upp där så det var lite nostalgiskt. Gick förbi där vi bodde och min gamla skola, allt såg annorlunda ut än vad jag minns det.
Fikade lite i Ekholmen centrum innan vi gick hem.
Väl hemma fick Isabelle lite käk och jag fick vila benen i några minuter. Sen begav vi oss ner på stan för att fika med Ida och Casper. Kollade lite i affärer också. Isabelle fick en mobil att hänga över skötbordet. Vi "provkörde" den nyss och det var en succé! Nu ska jag bara sitta, är helt slut i benen!

Imorn kommer Sarah hit (min amerikanska variant), det blir jättekul!




Bus på pappas axlar!



Matchar flarran med outfiten!



Nya mobilen! (Casper fick en blå!)




Kommentarer
Stine

Ja, det var en mycket lång och tidvis klibbig vandring, men alltid trevligt att umgås med Isabelle (och Lena förstås!) Jättesöt mobil!

2011-08-09 @ 19:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback