sötnosar!

Dagen började med ett läkarbesök på BVC. Isabelle skrek sig igenom hela kalaset så jag vet inte riktigt vad dom hade att säga om henne. Hon väger nu iallfall 5030g och är 56,5 cm lång, så det var ju bra iallafall....
Så fort vi kom ut från BVC somnade hon som en stock och har varit glad mer eller mindre hela dagen sen dess. Hon kände väl inte för att visa upp sin glada, söta sida för en massa främlingar!
Efter BVC gick vi hem till Ida och Casper och hängde lite där innan vi drog ner på stan en vända. Ida tog en massa fina kort på våra små bebisar, blev ju hur fina som helst! Isabelle ser lite liten ut brevid Casper som är exakt en månad äldre. (Hon ser även rätt bekymrad ut, men det är ju inget nytt...)
Nu ska jag sova, imorn (eller i natt) kommer min kära mor hem från Mallorca så då blir det nog till att hänga lite med henne....








Kommentarer
Anonym

jag tycker det är fint att Isabelle (när börjar vi kalla henne bella? bell? isa?) har sin mors stora leende :P

2011-08-24 @ 10:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback