Veckan med Sarah

Snart är det dags för Sarah att hoppa på tåget mot Göteborg där hon ska vara i en dag innan hon tar flyget tillbaka till USA.
Vi har haft en toppenvecka, även om energinivån inte varit den högsta.
I helgen var vi i Stockholm, blev två dagar fyllda med sightseeing, muséer, Skansen och Grönan. De senaste dagarna har det mest slappats, träffat lite av mina kompisar och så.
Eftersom bilder säger mer än 1000 ord bjussar jag på några såna istället...




Sarah med några tjusiga snubbar!


Mattias strosar runt i huvudstaden


Fiskar på Aquaria


Mattias fick sin dröm uppfylld, att få ta kort på ett vattenfall!






Myser med Sarah...


Myser med mamma...





En björn!


La Familia på Skansen!


Tar kommando över Dala-ponnyn!


Middag på Hardrock Café


Sarah och Mattias åkte Insane, som dom sen lurade upp MIG i. Ojojoj!


Vi vann en jätte-plopp!


Jag försöker visa var Mattias är. Sarah verkar vinka åt någon annan....


Ohlala!


Sarah och Mattias på Vilda Musen!


Fritt fall tilt! (Ser ut som om jag inte åkte utan bara fotograferade, så var det icke! Åkte allt utom Fritt fall!)


Lilla Skruttan vaknade lagom tills vi kom ut från Grönan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback